En net zoals bij een maatpak moet het precies goed passen. Daarom is het verstandig om uw huisstijl periodiek kritisch te evalueren. Past alles nog bij de huidige situatie? Dat deed onze klant Van der Velden ook. Dit leidde tot een compleet nieuwe propositie, een nieuw logo en bijbehorende huisstijl. Het doel was om een uitstraling te bereiken die past bij de koppositie in de branche.
De implementatie van deze nieuwe stijl werd opgesplitst in een online en een offline gedeelte. Wij namen het offline deel voor onze rekening, met als doel maximale ontzorging van de opdrachtgever. Ons projectteam bezocht 16 locaties om de oude huisstijlelementen te inventariseren en per locatie een voorstel te doen. Dit omvatte productie, planning, demontage, afvoer van oude signing en montage van nieuwe signing. Naast het plaatsen van LED-reclame en gefreesde letters en logo’s, hebben we op diverse locaties ook de huis- en gedragsregels geüpdate. Daarnaast hebben we de nieuwe huisstijl doorgevoerd op circa 250 voertuigen, waarbij we de downtime per voertuig tot een minimum hebben beperkt.
Binnen enkele weken is dit mooie project afgerond en straalt van der Velden weer als nooit tevoren.